رفتن به محتوای اصلی
x

مأموریت و چشم انداز

 

مأموریت 

در راستای رسالت معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، رسالت مرکز تحقیقات ناهنجاری های جمجمه صورت و شکاف، رهبری، هدایت و اجرای پژوهشهای ساختارمند بر اساس نیاز جامعه با استفاده از نیروهای متخصص و کارآمد در رشته های مختلف پزشکی و پیراپزشکی با  محوریت رفتار واخلاق حرفه ای است.

مرکز تحقیقات ناهنجاری های جمجمه صورت و شکاف با برخورداری از اعضاء هیئت علمی متخصص و جوان، کارکنان متعهد، ارتباطات بین المللی، کلینیک تخصصی و برگزاری کارگا ههای آموزشی در حوزه های مختلف، فعالیتهای پژوهشی و بالینی خود را منطبق با استانداردهای جهانی انجام داده  و در جهت توانمندسازی جامعه دانشگاهی ، جراحان و درمانگران در سطح ملی و منطقه ای و سرانجام ارتقاء سلامت مبتلایان و افزایش کیفیت زندگی آنان تلاش می کند.

 

چشم انداز

این مرکز تحقیقات در نظر دارد در پنج سال آینده همگام با سند چشم انداز توسعه ، با کسب مرجعیت علمی  در حوزه تخصصی ناهنجاری های جمجمه صورت و شکاف، یکی از فعال ترین و معتبرترین مراکز تحقیقاتی کشور باشد.، به گونه ای که آمار و گزارشهای این مرکز مورد استناد مجامع بین المللی و دانشگاهی قرار گیرد. اعضای این مرکز، به پشتوانه امکانات موجود، افزایش کیفیت و کمیت تحقیقات مرتبط با ناهنجاری های کرانیوفاشیال ، خواستار توسعه و ارتقای خدمات درمانی به بیماران هستند.